מלון הקפסולה ירושלים הוא מלון המציע לאורחים אפשרות לשהות בחדר קטן לפרק זמן . החדרים בערך בגודל של חדר אמבטיה ממוצע ומציעים את כל השירותים שאפשר לצפות מכל מלון.

הרעיון של מלונות קפסולה אינו חדש והם קיימים מאז שיפן הציגה אותם לראשונה בשנת 1979, אך הם צוברים פופולריות בכל העולם כדרך לספק לינה לאנשים שרוצים לטייל בתקציב או סתם רוצים. משהו שונה.

מלונות קפסולה הם דרך מצוינת לחוות יעד חדש מבלי לשלם על לינה יקרה. הם גם פופולריים בקרב מטיילים בתקציב נמוך שרוצים לחסוך בעלויות הלינה.

מלונות קפסולה מציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שלא תמצאו בשום סוג אחר של מלון. תתעוררו בבוקר ותוציאו את הקפסולה מהחדר שלכם, שהיא ממש כמו שק שינה גדול מדי, ותסתובבו בעיר איתה על הגב.

הפופולריות של מלונות הקפסולות גדלה עם הזמן מכיוון שהם מציעים למטיילים דרך ייחודית ובמחיר סביר לשהות ביעדים פופולריים מבלי לשבור את הכסף או להרגיש שהם מפספסים משהו.

מלונות קפסולה הם טרנד חדש בענף המלונאות. הם מהווים אלטרנטיבה זולה יותר לרוב המלונות ומציעים פרטיות רבה יותר מאשר מלונות מסורתיים. מלונות קפסולה מספקים גם חוויה חברתית יותר מאשר מלונות מסורתיים.

מלון הקפסולות הראשון נפתח באוסקה, יפן בשנת 1979. הוא נוצר על ידי האדריכל Kisho Kurokawa והיו בו 140 קפסולות שניתן לשכור תמורת 10-15 דולר ללילה. הרעיון מאחורי מלון הקפסולות הוא שהוא מספק לאורחים פרטיות ונוחות רבה יותר במחיר נמוך יותר מרוב סוגי מקומות האירוח האחרים.

מלון קפסולה ירושלים הוא אחת התוספות החדשות לענף התיירות בעיר והוא עוצב כמוסד ידידותי לסביבה המציע לאורחים חוויה אינטימית חמימה שאין כמותה בירושלים.

 

מלון הקפסולה ירושלים הוא מלון המציע לאורחים חוויה ייחודית. הוא ממוקם בלב ירושלים, במרחק דקות ספורות מהעיר העתיקה. במלון זה יש סוגים שונים של חדרים, אך סוג החדר הפופולרי ביותר הוא חדר הקפסולות.

חדר זה מציע לאורחים חוויה ייחודית מכיוון שיש לו עיצוב עתידני והוא קטן וקומפקטי. הקפסולות מוערמות זו על גבי זו והן מגיעות בגדלים שונים. הם יכולים לשמש גם לשינה או לעבודה, תלוי למה אתה צריך אותם.

איך נראה קפסולות לינה במלון JERU Caps Hotel בירושלים?

תוכלו לצפות בסרטון הבא:

 

האם יש פרטיות בלינה בקפסולה?

 

מלון קפסולות הוא סוג של מלון המשתמש בתרמילים או קפסולות כדי לספק לאורחים פרטיות ונוחות. הקפסולות מורכבות ממסגרות בד ומסגרות מתכת עמידות, בדרך כלל בגודל של בין 3 מ' על 2.1 מ' על 2.1 מ' גובה, וניתן לערום אותן במגוון דרכים כדי ליצור חדרים לאורחים.

פרטיות היא גורם חשוב בעת השהייה במלון הקפסולה מכיוון שהיא נותנת לך את ההזדמנות לשהות במרחב הפרטי שלך מבלי שתצטרך לחלוק אותו עם אחרים.

ישנם יתרונות רבים לשהייה במלון קפסולה, כולל חיסכון בכסף על לינה וזמן הנסיעה.

מלון כמוסות בירושלים

 

מלון כמוסות בירושלים הוא סוג של אירוח בסיסי בעלות נמוכה המושכרת בדרך כלל ללילה בודד או לכמה לילות. הוא אינו מציע שום צורה של יוקרה ואינו מיועד לשהייה ארוכת טווח.

מלון כמוסות פופולריים ביפן ובדרום קוריאה, שם הם משמשים לעתים קרובות על ידי אנשי עסקים ותיירים כמקום לינה זמני מכיוון שהם זולים ובדרך כלל נקיים. הם משמשים גם הומלסים שצריכים למצוא מחסה במהירות.

 

מלון כמוסות בעיר ירושלים הוא סוג של לינה המספק אפשרות משתלמת יותר למטיילים. מלונות אלו מספקים מרחב שינה מותאם בצורת קפסולה, שהוא קטן בהרבה מחדר מלון ממוצע.

מלון כמוסות הראשון נפתח ביפן ב-1979 ומאז הם צצים בכל העולם. בירושלים ישנם שני סוגים שונים של מלונות קפסולה: אחד המספק מקומות לינה לתיירים ואחד המספק אירוח למקומיים.

 

מלון כמוסות בירושלים הם סוג של מלון המספק חדרים קטנים ופשוטים. הם משמשים בדרך כלל כחלופה בעלות נמוכה לבתי מלון מסורתיים.

קפסולות לינה בירושלים

 

קפסולות לינה בירושלים הן דרך מצוינת לחסוך במקום ולהוזיל את יוקר המחיה. הם גם מספקים נוחות ופרטיות באזור מטרופולין.

 

קפסולות לינה נמצאים בדרך כלל ליד תחנות רכבת או מסופי אוטובוס שבהם הם מספקים לנוסעים מקום לא יקר לשהות בו ללילה אחד או אפילו רק כמה שעות אם הם צריכים לעבוד על המחשב הנייד שלהם בזמן שהם ממתינים לרכבת או לאוטובוס הבא שלהם.

 

עיריית ירושלים הודיעה על תוכניות להקמת אזור חדש בעיר שיוקדש לקפסולות אירוח.

האזור החדש ימוקם בסמוך לתחנה המרכזית ויכלול מגוון אפשרויות לינה לתיירים, לרבות בתי מלון, אכסניות ודירות. הרעיון הוא שהקפסולות הללו יהיו סבירות יותר מאשר אפשרויות אחרות, מה שעשוי להפוך אותן לנגישות יותר לאנשים ממדינות אחרות שבאים לבקר בירושלים.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר: "אנחנו יוצרים אטרקציה שיכולה להתחרות בכל האטרקציות התיירותיות של ירושלים".