בזמן שאתם מתכננים חופשה חלומית בעיר ירושלים המרתקת, ייתכן שאתם תוהים היכן ללון כדי להפוך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת ומפוארת כמו העיר עצמה. בעוד שיש מגוון של מקומות לינה זמינים בירושלים, מלונות יוקרה בולטים בכך שהם מציעים שילוב מושלם של מתקני נוחות מהשורה הראשונה, מיקום פנטסטי וקסם היסטורי. אם אתם מחפשים להתפנק ביוקרה וליהנות מכל מה שיש לירושלים להציע, הפוסט הזה הוא בשבילכם. בפוסט הזה נדגיש את מלונות 5 כוכבים המובילים בירושלים, עם מבצעים, שירותי ספא, מסעדות יוקרה, מבצעים ועוד. אנו גם ניתן לכם תובנה על השכונות ההיסטוריות, נופים פנורמיים ותמהיל של ישן וחדש שהופכים את המלונות הללו לייחודיים ומזמינים. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או הרפתקת סולו, מלונות היוקרה בירושלים מציעים משהו לכל אחד. עקבו אחריו כדי לגלות את מקומות הלינה המפוארים ביותר בעיר היסטורית זו. תתכוננו למסע איתנו.

גלו מקומות לינה יוקרתיים בירושלים

ירושלים היא עיר שאין צורך להציג אותה. נערצת על ידי יהודים, נוצרים ומוסלמים כאחד, עיר עתיקה זו עטופה בהיסטוריה ותרבות, ציוני דרך וחוויות שמושכים ומעוררים השראה באנשים מכל רחבי העולם. בעוד העיר עשירה בהיסטוריה, היא גם מוקד למגורי יוקרה. אחרי הכל, מטייל תובעני לא ירצה דבר מלבד סוויטות מרווחות עם מרפסות המשקיפות על העיר העתיקה, שירות אישי ורגיעה בספא לאחר יום מתיש של הליכה בשווקים הצבעוניים.

ירושלים היא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים ביותר בעולם, עם מוניטין של התגלמות האלגנטיות והמעמד. מלונות 5 כוכבים בירושלים ידועים בשירותים המעולים שלהם, במיקום מדהים וברמות שירות ללא תחרות, מה שהופך את העיר למקום הטוב ביותר לשהות בו עבור מבקרים המחפשים יוקרה ללא תחרות.

כשמדובר בצימרים יוקרתיים, ירושלים מציעה מגוון אפשרויות הנותנות מענה לסוגים שונים של מטיילים עם סט צרכים שונה. עם נופים מדהימים של העיר, מיקומים מעולים ושירותים מתוחכמים, המבקרים יכולים להרגיש בבית בחיק היוקרה בעיר מלאה בתרבות, תחכום וקסם. מרשתות מלונות יוקרתיות ועד מלונות בוטיק, למען האמת, לא חסרים מקומות לינה יוקרתיים בירושלים.

מיקום מעולה ושהייה נוחה

ירושלים היא עיר שמגדירה יוקרה עם שילוב של ההיסטוריה והמסורת שלה. בחירת מיקום מעולה לשהייה שלכם יכולה לשפר את החוויה הכוללת. מלונות 5 כוכבים בירושלים ממוקמים בלב העיר עם שפע של ציוני דרך מפורסמים כגון הכותל המערבי, כנסיית הקבר, וכיפת הסלע, רק כמה צעדים משם. המיקום מאפשר לאורחים לחקור בקלות את ירושלים ואת אתריה היפים, לרבות הסצנה הקולינרית הייחודית של העיר ורובעי הקניות.

מלונות חמישה כוכבים אלה בירושלים מציעים חדרים מרווחים ומפוארים המבטיחים שהייה נוחה. החדרים כוללים מצעי פרימיום, מצעים איכותיים ווילונות האפלה המבטיחים שנת לילה שלווה. המלונות מספקים לאורחיהם שירותים יוצאי דופן, כולל חדר כושר, ספא ומסעדות. רמת השירות והחוויה הכוללת היא באמת ברמה עולמית והאורחים מפונקים באופן עקבי על ידי צוות המלון כדי להבטיח להם שהייה בלתי נשכחת. אפילו הפרט הקטן ביותר נבדק כך שהשהות של האורחים מושלמת, מה שהופך אותם לאחד ממקומות הלינה היוקרתיים הטובים ביותר בירושלים.

המלונות מבטיחים לאורחים את כל מה שהם צריכים כדי להרגיש בנוח, כולל מגהץ, מייבש שיער, חלוקי רחצה ונעלי בית. החדרים כוללים טלוויזיות בעלות מסך שטוח, מצעי פרימיום ותפריט כריות, כך שהם יכולים להתאים אישית את חוויית השינה לפי העדפתם. עם כל השירותים הללו, האורחים יכולים ליהנות משני העולמות, כלומר היוקרה של המלון והתחושה החמה של להיות בבית.

אם אתם מתכננים שהייה בירושלים, בחירת המיקום והלינה הנכונים היא בעלת חשיבות עליונה. המיקום המעולה והמתקנים היוקרתיים של מלונות 5 כוכבים בירושלים הם ללא תחרות. מלונות אלה מושלמים עבור אנשי עסקים ותיירים כאחד אשר מחפשים להפוך את שהותם לבלתי נשכחת.

הצעות מיוחדות לאירוח יוקרתי

ירושלים היא אחד מיעדי תיירות היוקרה הנחשקים ביותר בישראל, ולא חסרים מקומות לינה ברמה של 5 כוכבים הפזורים ברחבי העיר. מלונות יוקרה אלה ידועים בשירות הקשוב שלהם, שירותים רבים, מיקומים מעולים ומבצעים מעולים. נצלו את מה שיש למלונות אלה להציע על ידי מעקב אחר מבצעים מיוחדים וחבילות בלעדיות.

מלונות חמישה כוכבים רבים בירושלים מציעים חבילות יוקרה אטרקטיביות המאגדות יחד הטבות מרובות כדי להפוך את שהייתכם לבלתי נשכחת. חלק מהדילים היוקרתיים הללו כוללים הסעה פרטית בלימוזינה משדה התעופה למלון, טיפולי ספא חינם ושוברי אוכל גורמה המאפשרים לאורחים ליהנות ממבחר מסעדות במלון. עסקאות אלה הופכות את חוויית היוקרה למשתלמת עבור מטיילים שאולי לא יכלו להרשות לעצמם את השירותים היוקרתיים הללו בכוחות עצמם.

מבצע פופולרי נוסף שמציעים מלונות חמישה כוכבים בירושלים הוא חופשות שתוכננו במיוחד לזוגות. אפשרויות אלה כוללות הטבות נוספות כגון ארוחת בוקר חינם במיטה, גישה לטרקליני אקזקיוטיב, טיפולי עיסוי וארוחות ערב רומנטיות. מדובר בחבילות משתלמות לזוגות שרוצים לחוות חוויה יוקרתית ולשהות בירושלים.

עבור פודיז, חלק מהמלונות מציעים גם דילים על בסיס חצי פנסיון הכוללים ארוחות בוקר וערב במסעדות שבאתר, מה שמאפשר לאורחים ליהנות ממגוון ארוחות גורמה תוך חיסכון בכסף. בנוסף, חלק מהמלונות משתפים פעולה עם אטרקציות סמוכות, כגון סיורים או ביקורים במוזיאונים, כדי להציע הטבות מיוחדות לאורחים שלהם.

 

כדי להפוך את השהות היוקרתית שלכם לבלתי נשכחת עוד יותר, חפשו מלונות המציעים שירותי VIP, שירותים בלעדיים ושדרוגים. תוספות אלה יכולות לכלול כל דבר, החל משירות משרת אישי או אינטרנט מהיר, ועד ליין נתזים ושוקולד ללא תשלום. כדי למצוא את הדיל המתאים ביותר, חשוב תמיד לבדוק ולהשוות בין חבילות היוקרה המיוחדות הללו מראש.

התפנקו בשירותי ספא במלונות 5 כוכבים של ירושלים

אחרי יום ארוך של טיולים בעיר היפה ירושלים, זה הזמן המושלם להירגע ולהירגע. למרבה המזל, העיר היא ביתם של מספר רב של מכוני ספא ברמה עולמית הממוקמים במלונות 5 כוכבים. התפנקו בחוויה מרעננת ומרעננת באחד ממרכזי הספא הללו לשביעות רצון מרבית. מכוני ספא רבים משתמשים בעקרונות הארומתרפיה והריפוי הטבעי כדי לחדש את הגוף והנפש. טיפולים אלה יסייעו להחזיר את האיזון ולהביא הרפיה מוחלטת.

מכוני הספא המפוארים ביותר בירושלים מציעים מגוון רחב של טיפולים משולבים, כולל אבנים חמות, רקמות עמוקות ועיסויים שבדיים. שלווה פנימית ורוגע של הנפש, הגוף והנפש הם מרכזיים בעיסויים מסוג זה. הם ישאירו אתכם רגועים ומחודשים. מרכזי ספא רבים מציעים גם טיפולי פנים, טיפולי מעטפת גוף וקרצוף המשתמשים במרכיבים טבעיים כגון מלח מים המלח, דבש ועשבי תיבול מקומיים. שיטות אלה משלבות טכניקות הרפיה מסורתיות ומודרניות עם יסודות האדמה, המים, האוויר והאש.

ביקור באחד ממכוני הספא בירושלים הוא הפינוק האולטימטיבי וישאיר אתכם רעננים ומלאי חיים. בין אם אתם רוצים חווית ספא מלאה או טיפול קצר יותר, יש משהו לכל אחד. חלק ממלונות 5 כוכבים מציעים חבילות הכוללות גם לינה וטיפולי ספא. בחרו מתוך טיפולים מסורתיים ומודרניים המותאמים לצרכים ולדרישות הספציפיות שלכם. אז השאירו את הדאגות מאחור, התפנקו בחוויות הספא המוצעות בירושלים וצאו רגועים ומחודשים.

כמו כן, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בים המלח, הספא הטבעי הגדול בעולם. ממוקם ממש מחוץ לירושלים, הוא ידוע במינרלים הטיפוליים והבוץ שלו, ומושך אליו אנשים מכל רחבי העולם שמחפשים לרפא ולהתחדש באופן טבעי. על חוף ים המלח ישנם מספר אתרי ספא המציעים חוויות ספא ייחודיות ומפנקות.

חוויות אוכל יוקרתיות בירושלים מלונות 5 כוכבים בירושלים

ירושלים היא עיר המציעה שפע של תענוגות קולינריים, ומלונות 5 כוכבים בעיר מציעים כמה מחוויות האוכל הטובות ביותר עבור אורחיהם. מלונות אלה מתגאים בכך שהם מספקים לאורחיהם חוויה גסטרונומית מעולה, אזורית ומוצגת להפליא. הצוותים הקולינריים המקצועיים של המלון יוצרים מנות טעימות אותן תוכלו להזמין מתפריט הא-לה-קארט. ממנות ראשונות ועד מנות עיקריות, מלונות 5 הכוכבים המובילים מספקים מגוון רחב של מנות העונות על כל סוגי הדרישות התזונתיות וההעדפות האישיות.

המטבח המזרח תיכוני העשיר בחלב הוא גם עמוד התווך בתפריטי מלונות 5 כוכבים בירושלים. הטוויסט של השפים של המלון על המתכונים וחומרי הגלם המקומיים יוצר הרפתקה קולינרית ייחודית, מלאה בטעמים שישאירו לכם חשק לעוד. המלונות משתפים פעולה עם חקלאים ויצרנים מקומיים כדי להשיג מרכיבים עונתיים טריים למטבחים שלהם. אין זה מפתיע שהארוחות שלהם זוכות לכל כך הרבה תשומת לב ושבחים ממבקרים ואורחים כאחד.

יתר על כן, מלונות אלה כוללים מקומות אוכל פנטסטיים הממוקמים במקומות יפים בתוך שטח המלון ומציעים נוף לסביבה. מחדרי אוכל אינטימיים המשרתים כמה זוגות ועד מרפסות גג מדהימות התומכות בקבוצות גדולות, המסעדות שלהם יכולות ליצור אווירה לסצנות שייזכרו. בנוסף לכך, מלונות אלה כוללים ברים פנטסטיים שבהם הממציאים שואבים השראה מתוצרת עונתית, ויוצרים את הקוקטיילים הייחודיים ביותר שמשתלבים באופן מושלם עם מנות הדגל לחוויית טעם מיוחדת במינה.

האורחים יכולים גם לחוות את אמנות היין עם ארוחותיהם. המלונות מציעים מגוון יינות מקומיים ובינלאומיים להשלמת המנות המענגות שלהם, עם צוות קולינרי מומחה שיכול להמליץ על זיווגים מושלמים בהתאם להעדפות האורחים. חובבי היין יכולים ליהנות גם ממפגשי טעימות בלעדיים למבקרי המלון, מתוך האוסף הרחב של מרתפי היין המאחסנים אלפי בקבוקי יין.

לכל אחד ממלונות 5 כוכבים בירושלים יש חוויה קולינארית אקסקלוסיבית להציע. בין אם זו חוויית סעודת גורמה אינטימית בפינה הפרטית של המלון או סעודה מפוארת באולם המרכזי המדהים של המלון, האורחים אכן ירגישו כמו בני מלוכה. החוויה הקולינרית שהמלונות מציעים היא חוויה בלתי נשכחת וחובה לנסות.

מלונות יוקרתיים עם נוף פנורמי של ירושלים

ירושלים היא עיר שצריך לחוות אותה מכל הזוויות. אחת הדרכים הטובות ביותר לספוג את הנופים המדהימים של העיר היא על ידי ביצוע צ'ק אין לאחד המלונות המפוארים המציעים נוף פנורמי של העיר. מלונות אלה מספקים לאורחים נקודת מבט חדשה לחלוטין על העיר היפה, והם מושלמים עבור אלה המעוניינים לספוג את המראות מגבוה.

אחד המלונות הידועים ביותר עם נוף מדהים הוא מלון הרברט סמואל הממוקם במדרחוב המפורסם של מרכז העיר, נחלת שבעה. מסעדת הגג והטרקלין של המלון מציעים נוף פנורמי עוצר נשימה של מזרח ירושלים ומערבה. אופציה מצוינת נוספת היא מלון ממילא, הממוקם מול העיר העתיקה, מוקף בסמטאות עתיקות ובגלריות עכשוויות. טרסת הגג והמסעדה של המלון מציעות נוף מרהיב של העיר, לרבות הכותל המערבי.

עבור נוף ייחודי ואותנטי של הארכיטקטורה והנוף של העיר, מלון אלגרה הוא בחירה מצוינת. הוא ממוקם בלב השכונה ההיסטורית עין כרם ומציע נוף על הגג של האזור הכפרי שמסביב, המספק לאורחים שהייה בלתי נשכחת. מלון אמריקן קולוני השוכן בגן מטופח ויפהפה הוא מלון יוקרה נוסף המספק נופים נהדרים של ירושלים הקסומה.

אין כמו שקיעה מנקודת תצפית במרכז העיר, מה שהופך מלונות יוקרה עם נוף פנורמי של ירושלים לפינוק אמיתי לחושים שישאיר רושם מתמשך על המבקרים.

הרגישו את הקסם של שכונות היסטוריות בירושלים

ירושלים היא עיר רוויה בהיסטוריה ובתרבות. מלונות היוקרה הממוקמים בשכונות אלה מציעים לאורחיהם חוויה אותנטית של הסיפורים, המסורות והתרבויות העתיקות של העיר. מבקרים המעוניינים לסייר בשכונות העתיקות יכולים לעשות זאת ברגל ולהתפעל מהאתרים היפים, השווקים הצבעוניים והמבנים העתיקים.

אחת השכונות העתיקות והתוססות לביקור בירושלים היא העיר העתיקה. הארכיטקטורה הנצחית שלה, הסמטאות הצרות והשווקים התוססים מעניקים למבקרים תובנה על ההיסטוריה והתרבות של העיר. זהו המקום האידיאלי להתבונן באורח החיים הדתי והמסורתי של תושבי ירושלים. באזור שלושה אתרים דתיים מרכזיים – הכותל המערבי, היכל הספר וכנסיית הקבר. הפאר והאנרגיה הרוחנית של המקום חייבים להשאיר רושם מתמשך על המבקרים.

ממילא, הממוקמת בסמוך לעיר העתיקה, היא שכונת יוקרה הידועה במסעדות היוקרה שלה ובבוטיקי הקניות המסוגננים שלה. האזור המתוחכם משלב סגנונות חדשים וישנים בצורה חלקה, וקניון ממילא הוא דוגמה מושלמת לכך. הארכיטקטורה המרהיבה של העיצוב העכשווי משתלבת עם האתרים ההיסטוריים והחומות העתיקות. זהו גן עדן לקניות ואלטרנטיבה מוכשרת לשווקים ההומים בירושלים. אורחים השוהים במלונות יוקרה בממילא נהנים מגישה בלעדית למתקנים ברמה עולמית ונופים של אתרים היסטוריים שאף מלון אחר לא מציע.

שכונה נוספת ששופעת קסם של פעם היא משכנות שאננים. הראשונה מבין השכונות שנבנו מחוץ לחומות העיר העתיקה, כוללת רחובות מקסימים מרוצפי אבן, גנים יפים ובתי קפה מוזרים. הארכיטקטורה האלגנטית של השכונה והאווירה השלווה הופכים אותה לאחד המקומות השלווים ביותר בירושלים. מבקרים השוהים באחד ממלונות היוקרה באזור יכולים לחוות את האווירה הייחודית של הסביבה ולחקור את בתי הקפה, הגלריות והבוטיקים הרבים הסמוכים.

בסך הכל, ישנן שכונות היסטוריות רבות לשהות בהן בעת ביקור בירושלים. אזורים אלה הינם אידיאליים עבור מבקרים שרוצים לחוות את ההיסטוריה העשירה של העיר. מלונות יוקרה בשכונות אלה מציעים שירותים ושירותים יוצאי דופן שיספקו אפילו את הנוסע האנין ביותר.

שלבו את הקלאסי עם החדשות ביותר במלונות 5 כוכבים בירושלים

מכיוון שהעיר ירושלים היא עיר היסטורית, מלונות יוקרה רבים בירושלים שאבו השראה מהסגנון המסורתי של אדריכלות ועיצוב פנים של העיר העתיקה הזו כדי להעניק לאורחיהם תחושה אותנטית של תרבותה. מלונות אלה משלבים באופן אמנותי את הקלאסי והמודרני. חללי הפנים והעיצוב של רבים מהמלונות הללו מעוצבים עם עבודות יד עתיקות, דפוסים אוריינטליים וריהוט בסגנון ערבי כדי לגרום לאורחים להרגיש כאילו הם נהנים מההיסטוריה של העיר מהנוחות של חדר המלון המפואר שלהם. עם זאת, אלמנטים קלאסיים אלה משולבים במתקנים ובשירותים העדכניים ביותר, ויוצרים את השילוב המושלם של עבר והווה. מלונות אלה מספקים לאורחיהם גישה לטכנולוגיה חדשנית, מערכות תקשורת יעילות ומודרניות, ציוד חדיש וריהוט מודרני נוח לשהייה בלתי נשכחת. בנוסף, השילוב של קלאסי ועכשווי אינו מוגבל רק לעיצוב. מלונות היוקרה של ירושלים מציגים גם שילוב של מטבחים מקומיים אקזוטיים עם מגמות קולינריות מודרניות. מלונות אלה מציעים תפריטי גורמה מעוררי תיאבון המשלבים טעמים מקומיים ובינלאומיים העשויים מרכיבים טריים ומקומיים. יתר על כן, מלונות אלה שומרים על המרקם האדריכלי העתיק של העיר תוך שילוב אלמנטים ברי קיימא וידידותיים לסביבה, כגון פאנלים סולאריים, מחסניות חסכוניות במים ואלמנטים ממוחזרים במערכות המודרניות מאוד שלהם. דבר אחד בטוח: למלונות יוקרה אלה עם שילוב של קלאסי ומודרני יש מה להציע לכל סוג של מטייל, בין אם זה חובב ההיסטוריה שרוצה לחוות את התחושה של חיים בירושלים של העבר וההווה או המטייל המודרני המחפש נוחות ונוחות. לסיכום, מלונות חמישה כוכבים אלה בירושלים משלבים את הקלאסי עם המודרני כדי לספק לאורחיהם חוויה סוחפת של ההיסטוריה התרבותית של העיר בשילוב עם מתקנים מפוארים ונוחות מודרנית.

טיפים לתקציב מצומצם לחוויה יוקרתית בירושלים

אם אתם נוסעים לירושלים בתקציב מצומצם אבל עדיין רוצים את החוויה היוקרתית של שהייה במלון 5 כוכבים, יש דרכים לעשות זאת מבלי לשבור את הקופה. הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להפיק את המרב מחוויית היוקרה שלכם בירושלים:

בקר במהלך מחוץ לעונה

מלונות 5 כוכבים בירושלים נוטים לקבל מחירים גבוהים יותר בעונת השיא. אם לא אכפת לכם ממזג אוויר קריר יותר, שקלו לבקר מחוץ לעונה, שהיא בדרך כלל מדצמבר עד פברואר, או בסתיו, מאוגוסט עד נובמבר. בכך, תוכלו ליהנות מתעריפים מוזלים וגם להימנע מההמונים.

הזמינו חדרים מראש

הזמנת חדר המלון שלך זמן רב לפני הביקור שלך יכול לחסוך לך סכום טוב של כסף כמו בתי מלון לעתים קרובות מציעים הנחות עבור הזמנות מוקדמות. אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי הזמנת חדר המלון שלך מדי שנה או דו שנתי ולהיות "לקוח נאמן". מלונות מציעים לעתים קרובות הטבות מיוחדות והנחות ללקוחות חוזרים, אשר יכול להיות יתרון למדי.

בחרו בתפריט קבוע במקום א-לה-קארט

מלונות יוקרה רבים מגישים חוויות גורמה ואוכל א-לה-קארט במחירים שיכולים להצטבר במהירות. כדי לקבל חוויית אוכל יוקרתית בתקציב מוגבל, בחרו במקום זאת באפשרויות בתפריט קבוע. ארוחות אלה מציעות בדרך כלל שלוש עד ארבע מנות ומתוכננות על ידי שפים מומחים כדי לספק חווית אוכל מעולה ללא תג המחיר הכבד.

בחרו חדרים סטנדרטיים במקום סוויטות יקרות

סוויטות במלונות 5 כוכבים נוטות להיות יקרות מאוד, אלא אם כן אתם רוצים או צריכים את החלל הנוסף, חדר סטנדרטי הוא אפשרות טובה בהרבה. חדרי הסטנדרט הם בדרך כלל מפוארים ומשתלמים יותר מסוויטות, ועדיין תקבלו גישה למתקנים ולשירותים הנפלאים של המלון.

על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכלו ליהנות מהחוויה המפנקת של שהייה במלון 5 כוכבים בירושלים מבלי להוציא הון תועפות.

מלונות יוקרה ברמת 5 כוכבים מובילים בירושלים

אם אתם מתכננים טיול מפנק בעיר ההיסטורית והיפה ירושלים, חשוב לבחור את יחידת האירוח המתאימה כדי להפוך את השהייה שלכם לבלתי נשכחת. הנה הבחירות המובילות שלנו עבור מלונות 5 כוכבים יוקרה בירושלים:

מלון מצודת דוד

מלון זה הממוקם במיקום מעולה בתוך חומות העיר, מציע נופים עוצרי נשימה של העיר העתיקה וחדרים מפוארים המושלמים עם מתקנים דמויי ספא. בריכת הגג של המלון מהווה הפוגה מושלמת לאחר יום ארוך של טיולים בעיר. תוכלו גם להתפנק עם מאכלים טעימים מתוצרת מקומית במסעדת המלון.

מלון ממילא ירושלים

המלון ממוקם במרחק צעדים ספורים בלבד משער יפו בעיר העתיקה ומציע גישה מודרנית ליוקרה. כל חדרי המלון מעוצבים עם ריהוט עכשווי ועיצוב ללא דופי, והגג מתגאה בכמה מנופי השקיעה הטובים ביותר של העיר העתיקה. המסעדה מציעה סעודות יוקרתיות עם מרתף יינות אקסקלוסיבי.

מלון המלך דוד

המלון ההיסטורי ממוקם ברחוב המלך דוד ומספק שילוב מושלם של קסם העולם הישן ויוקרה מודרנית. עם חדרים אלגנטיים, אזור בריכה שליו וגנים מטופחים ויפים, מלון המלך דוד הוא נווה מדבר אמיתי בלב ירושלים. המלון כולל גם ספא בעל שם עולמי ומסעדות רבות בהן תוכלו לפנק את בלוטות הטעם שלכם.

מלון אמריקן קולוני

מלון אמריקן קולוני (American Colony Hotel) ממוקם בשכונה ההומה של מזרח ירושלים, וידוע באווירה המתוחכמת והיוקרתית שלו. חדרי המלון המרווחים והמפוארים מעוטרים בריהוט עתיק וביצירות אמנות יפות. חצר הגן של המלון היא המקום המושלם ליהנות בו מקוקטייל, ומסעדת המלון מגישה מאכלים מקומיים טעימים עם נגיעות מודרניות.

וולדורף אסטוריה ירושלים

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים (Waldorf Astoria Jerusalem) שוכן בבניין משנות ה-20 של המאה הקודמת ששוחזר בקפידה והוסב למלון בשנת 2014, ומציע חוויה יוקרתית וייחודית. עם חדרים וסוויטות אלגנטיים, ספא ברמה עולמית ואפשרויות לסעודות גורמה, מלון זה הוא יוצא דופן אמיתי בעיר. מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מתגאה גם בנופים מדהימים של קו הרקיע של העיר ממרפסת הגג שלו.

הנה לכם, מלונות היוקרה המובילים בדירוג 5 כוכבים בירושלים. בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה, מלונות אלה יספקו לכם את חווית היוקרה האולטימטיבית בעיר התוססת וההיסטורית הזו.

כמובן, הנה קטע טבלה שמעשיר את חוויית הקורא:

מלונות היוקרה המובילים בירושלים

התכוננו לחוויית היוקרה האולטימטיבית בירושלים על ידי פינוק בסוויטות המלונות המובילות בעיר. מנופים עוצרי נשימה ועד מתקנים חדישים, חדרי אירוח מפוארים אלה יהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח.

שם הסוויטה

המלון שם מהמחיר ללילהתכונות הסוויטה
מלון מצודת דודסוויטת פנטהאוז רויאל10,000 ש"ח2 חדרי שינה, סלון, מרפסת גג פרטית, ג'קוזי, נוף פנורמי של חומות העיר העתיקה.
מלון המלך דוד ירושליםסוויטה נשיאותית22,000 ₪סוויטה עם 2 חדרי שינה, סלון נפרד, מרפסת פרטית עם נוף לעיר העתיקה, חדר אוכל, מטבחון, שירות קונסיירז' אישי.
וולדורף אסטוריה ירושליםסוויטת רויאל15,000 ש"חסלון מרווח, שולחן אוכל, שולחן עבודה, חדר רחצה עם אמבט עיסוי ונוף מדהים של חצר המלון.
המזרח ירושליםסוויטת פנטהאוז12,000 ש"חמטבחון מאובזר, פינת אוכל, 3 מרפסות פנורמיות, ג'קוזי, שולחן אוכל, סלון, שולחן עבודה, חדר רב תכליתי, שירות משרת אישי.
מלון ממילא ירושליםסוויטת פנטהאוז נשיאותית18,000 ש"חטרסה חיצונית מרוהטת במלואה, חדר אוכל, סלון נפרד, אח, 2 חדרי רחצה אלגנטיים משיש ונוף פנורמי של העיר העתיקה.
מלון אמריקן קולוניסוויטת רויאל8,500 ש"חחדר שינה מרווח, סלון גדול, נוף לגינה, חדר אמבטיה מפואר עם ג'קוזי, שולחן עבודה, ריהוט מפואר.
מלון פרימה רויאלסוויטת פרמייר4,500 ש"חסלון מרווח, פינת אוכל נפרדת, חדר שינה נוח, מטבחון, נוף מרהיב לעיר העתיקה, מרפסת מרווחת.
The Cramim Resort & Spaוילת בריכה עם 2 חדרי שינה5,800 ש"חבריכה פרטית, מוקפת גינה פרטית, מטבחון מאובזר במלואו, פינת ישיבה מרווחת, טרסה עם מקומות ישיבה באוויר הפתוח ונוף יפהפה.
מלון לאונרדו פלאזה ירושליםסוויטת פנטהאוז10,500 ש"ח2 חדרי שינה מפוארים, סלון, פינת אוכל, 2 חדרי רחצה גדולים, מטבחון, מרפסת עם נוף עוצר נשימה של ירושלים.
מלון ענבל ירושליםהסוויטה הנשיאותית ענבל6,500 ש"חסוויטה הכוללת עיצוב קלאסי, סלון מרווח, פינת אוכל, חדר שינה עם מרפסת פרטית, נוף פנורמי של ירושלים, ותוכלו ליהנות משירותי טרקלין האקזקיוטיב.
מלון מלכהסוויטה נשיאותית12,000 ש"ח2 חדרי שינה וסלון, נוף פנורמי של הכותל המערבי והעיר העתיקה, מטבחון מאובזר חלקית, חדר רחצה מפואר ומרפסת גג מרווחת.
מלון בדירוג 3 כוכביםפנטהאוז6,500 ש"חסוויטה הכוללת חדר שינה אחד עם סלון וטרסה, נוף פנורמי עוצר נשימה של ירושלים, חדר רחצה דלוקס מרווח, אמבטיה וסאונה פרטית.
בראון ירושליםסוויטת טרסה4,000 ש"חחדר מרווח הכולל סלון פרטי, מטבחון, מרפסת רומנטית ונוף עוצר נשימה של השקיעה.
מלון פלאזה ירושליםסוויטה נשיאותית5,500 ש"חסלון, שולחן עבודה, פינת אוכל, חדר אמבטיה משיש עם ג'קוזי, מרפסת גדולה עם נוף מדהים של ירושלים.
מלון הר ציוןסוויטה עם נוף פנורמי3,800 ש"חנוף פנורמי של העיר העתיקה, חדר שינה ואזור סלון נפרדים, מטבחון ופינת אוכל.

שאלות נפוצות לגבי מלונות 5 כוכבים בירושלים

להלן התשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר אודות מלונות בירושלים.

יתרונות הבחירה במלונות יוקרה בירושלים

לחוות את הטוב ביותר של ירושלים עם היתרונות הבאים של שהייה במלונות 5 כוכבים