דמיינו שאתם מתעוררים לנופים מהפנטים של העיר העתיקה בירושלים כשהשמש זורחת מעבר לאופק. ריח הקפה הטרי ממלא את האוויר כשאתם נכנסים למרפסת הפרטית שלכם, וצופים בפנורמה עוצרת הנשימה של אחד המקומות המשמעותיים ביותר מבחינה היסטורית על פני כדור הארץ. זוהי רק הצצה לחוויה שמחכה לכם במלון הר הצופים בירושלים.

מלון הר הצופים הוא יותר מסתם מקום לנוח בו את הראש – הוא שער להיסטוריה, התרבות והרוחניות העשירה של ירושלים. המלון שוכן על הר הצופים האייקוני, ומציע לא רק מתקנים מפוארים ושירותים מהשורה הראשונה, אלא גם גישה ללא תחרות לכמה מציוני הדרך הקדושים ביותר בעולם.

מלון דן ירושלים – נמצא במרחק של כ 20 דקות הליכה מהר הצופים וכתובתו: רחוב הלח"י 32, ירושלים, 97856, ישראל. האוניברסיטה העברית בירושלים נמצאת במרחק של 6 דקות נסיעה מבית מלון דן ירושלים.

מקום

ברוכים הבאים למלון הר הצופים בירושלים, יעד יוקרתי המציע חוויה בלתי נשכחת באמת. ממוקם באחד המיקומים המעולים ביותר בעיר, מלון זה מתגאה בנופים מדהימים שישאירו אתכם ללא מילים. מהרגע שתצעדו לתוך המלון, תהיו מוקסמים מהאלגנטיות והקסם שלו.

אחד המאפיינים הבולטים של מלון הר הצופים הוא קרבתו לציוני דרך מפורסמים בירושלים. הכותל המערבי, אתר קדוש לבני הדת היהודית, נמצא במרחק קצר משם. מבנה עתיק זה הוא בעל משמעות היסטורית ודתית עמוקה, וביקור בו הוא חובה לכל מטייל. ציון דרך אייקוני נוסף, כיפת הסלע, נמצא גם הוא בקרבת מקום. מקדש איסלאמי מדהים זה ידוע בארכיטקטורה המהפנטת שלו ונחשב לאחד האתרים הקדושים ביותר באסלאם.

כאשר תבחרו לשהות במלון הר הצופים, תוכלו לא רק ליהנות מהנופים עוצרי הנשימה הנשקפים מחדרכם, אלא גם ליהנות מגישה נוחה לציוני דרך משמעותיים אלה. בין אם אתה חובב היסטוריה, צליין דתי, או סתם מישהו שמעריך יופי, המיקום של המלון הזה יעלה על הציפיות שלך ויהפוך את השהייה שלך בירושלים למדהימה באמת.

מתקנים

במלון הר הצופים אנו מתגאים בכך שאנו מספקים לאורחינו שירותים מפנקים המבטיחים שהייה בלתי נשכחת ונוחה. מתקני המלון שלנו נועדו לספק את הצרכים של נוסעים עסקיים ונופשים כאחד, ומציעים מגוון רחב של אפשרויות להרפיה, בילוי ופרודוקטיביות.

עבור אלה המעוניינים לשמור על שגרת הכושר שלהם גם מחוץ לבית, מרכז הכושר המאובזר שלנו בטוח ירשים אתכם. עם ציוד כושר חדשני ביותר ומאמנים אישיים הזמינים לסייע, האורחים יכולים ליהנות מאימון מרענן עם נוף עוצר נשימה של הסביבה.

אם הרפיה נמצאת על סדר היום שלכם, הספא שלנו מציע מקום מפלט שליו עם מגוון רחב של טיפולים מרעננים. תוכלו להתפנק עם עיסוי מרגיע, לפנק את עצמכם עם טיפול פנים או גוף, או פשוט להירגע בסאונה ובחדרי האדים.

בריכת השחייה שלנו מספקת את נווה המדבר המושלם לשחייה מרעננת או לשיזוף עצל. תוכלו להתרווח על מיטות השיזוף הנוחות ולספוג את השמש הים תיכונית בעודכם לוגמים קוקטייל מרענן מהבר שלצד הבריכה.

עבור האורחים העסקיים שלנו, אנו מציעים מגוון של מתקנים עסקיים כדי להבטיח פרודוקטיביות והצלחה במהלך שהותכם. חדרי הישיבות המאובזרים שלנו אידיאליים עבור מצגות, כנסים וישיבות דירקטוריון. אינטרנט אלחוטי מהיר, ציוד אורקולי וצוות מקצועי עומדים לרשותכם על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה.

בין אם אתם מחפשים להירגע, לשמור על כושר או לנהל עסקים, המתקנים של מלון הר הצופים נועדו לעלות על הציפיות שלכם ולספק חוויה יוקרתית שאין כמותה.

היסטוריה

למלון הר הצופים היסטוריה עשירה ומרתקת המשתרעת על פני מספר עשורים. המלון הוקם בשנת 1952 ומאז הפך לסמל של יוקרה ואלגנטיות בירושלים. במהלך השנים הוא קיבל בברכה אינספור אורחים מרחבי העולם, כולל דיפלומטים, פוליטיקאים וסלבריטאים.

מקורותיו של המלון נעוצים בחזון של מייסדו, שרצה ליצור מקלט של שלווה בלב ירושלים. המבנה המקורי היה מבנה צנוע שעבר שיפוצים והרחבות מרובות כדי להפוך למלון הגדול שהוא היום.

אחד הרגעים המשמעותיים בתולדות מלון הר הצופים היה כאשר פתח מחדש את שעריו בשנת 1967 לאחר איחוד ירושלים. המלון מילא תפקיד מכריע בטיפוח קשרים ובקידום השלום באזור על ידי אירוח אירועים דיפלומטיים חשובים וכנסים.

לאורך ההיסטוריה שלו, מלון הר הצופים שמר על מחויבותו לספק שירות ואירוח יוצאי דופן. צוות המלון מאומן היטב ומסור על מנת להבטיח לכל אורח שהייה בלתי נשכחת. מוניטין המצוינות של המלון זיכה אותו בשבחים ובפרסים רבים.

במהלך השנים זכה מלון הר הצופים לארח אורחים נכבדים רבים. ממנהיגים עולמיים ועד אמנים מהוללים, המלון משך אליו אנשים ידועים המעריכים את האלגנטיות של המלון ואת הנופים עוצרי הנשימה שהוא מציע. אורחים אלה תרמו להיסטוריה המפוארת של המלון, והפכו אותו לציון דרך נערץ בירושלים.

אטרקציות בקרבת מקום

בעת השהייה במלון הר הצופים בירושלים, תהיה לכם הזדמנות לחקור את ההיסטוריה העשירה והמורשת התרבותית של העיר האייקונית הזו. מיקומו המעולה של המלון מספק גישה קלה לאטרקציות רבות שישאירו אתכם נדהמים ומלאי השראה.

אחת האטרקציות המשמעותיות ביותר ליד מלון הר הצופים היא הכותל המערבי, הידוע גם בשם הכותל המערבי. מבנה עתיק זה הוא בעל משמעות דתית רבה עבור הקהילה היהודית, שכן הוא נחשב לשריד האחרון של בית המקדש השני. המבקרים יכולים לחזות בתפילות ובטקסים הלבביים המתקיימים בכותל המערבי, ומבטיחים חוויה רוחנית אמיתית.

אטרקציה נוספת שחובה לבקר בה בירושלים היא כיפת הסלע, הממוקמת על הר הבית. מבנה איקוני זה עם כיפת הזהב הוא אחד מציוני הדרך המזוהים ביותר בעיר. יש לו משמעות דתית רבה עבור המוסלמים כפי שהוא האמין להיות המקום שבו הנביא מוחמד עלה השמיימה. המבקרים יכולים להתפעל מהארכיטקטורה האסלאמית המורכבת ולחקור את הפנים היפה.

למתעניינים בהיסטוריה ובתרבות של ירושלים, מוזיאון ישראל הוא אוצר בלום של חפצים ומוצגים. הוא מכיל את מגילות ים המלח המפורסמות, אוסף עתיק של טקסטים יהודיים, כמו גם אוסף ארכיאולוגי נרחב המשתרע על פני אלפי שנים. המבקרים יכולים גם לסייר בגלריות האמנות של המוזיאון, המציגות יצירות אמנות עכשוויות ומסורתיות מהארץ ומהעולם.

אטרקציות נוספות בקרבת מקום כוללות את הר הזיתים, המציע נופים עוצרי נשימה של העיר, ואת גן גת שמנים, אתר תנ"כי חשוב. כנסיית הקבר, הנחשבת לאתר צליבתו וקבורתו של ישו, נמצאת גם היא בקרבת המלון.

עם כל כך הרבה אטרקציות בקרבת מקום, השהייה במלון הר הצופים תאפשר לכם לטבול את עצמכם בהיסטוריה העשירה ובמורשת התרבותית של ירושלים.

ביקורות של לקוחות

מלון הר הצופים זוכה באופן עקבי לביקורות נלהבות מאורחים מרוצים שחוו את האירוח המפואר והשירות יוצא הדופן. המלון גאה מאוד להבטיח שכל היבט של שהותם של האורחים יהיה מושלם, מרגע הגעתם ועד למועד ביצוע הצ'ק-אאוט.

אורח אחד תיאר את החוויה שלהם במלון הר הצופים כ"בלתי נשכחת באמת". הם התרשמו מהצוות הידידותי והקשוב שהלך מעל ומעבר כדי להפוך את שהותם לנוחה. האורח גם שיבח את תשומת הלב לפרטים בחדרים, וציין כי כל נוחות סופקה מהורהר.

אורח אחר הדגיש את השירות ללא דופי במלון ואמר: "הצוות במלון הר הצופים גרם לי להרגיש כמו בן מלוכה. הם תמיד היו זמינים לסייע בכל בקשה וסיפקו המלצות מותאמות אישית לסיורים ואוכל באזור".

אורחים רבים העירו גם על הנוף המדהים מהחדרים שלהם. להתעורר למראה קו הרקיע היפה של ירושלים וציוני הדרך האיקוניים זו באמת חוויה קסומה.

אחד האורחים המליץ בהתלהבות על המלון ואמר: "אם אתם מחפשים שהייה מפנקת ובלתי נשכחת בירושלים, מלון הר הצופים הוא הבחירה המושלמת. שירות הלקוחות, הנוחות ותשומת הלב לפרטים הם ללא תחרות".

ניכר מהביקורות הזוהרות כי צוות מלון הר הצופים מחויב לספק חוויה יוצאת דופן לכל אורח ואורח.

אפשרויות לינה

במלון הר הצופים בירושלים אנו מציעים מגוון אפשרויות לינה מפנקות העונות על הצרכים וההעדפות של כל אורח. כל חדר מעוצב עם עיצוב מודרני ומתקני נוחות על מנת להבטיח שהייה נוחה ובלתי נשכחת. בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה, יחידות האירוח שלנו מספקות מקום מפלט מושלם בלב העיר.

יש לנו קטגוריות חדרים שונות שיתאימו לתקציבים ודרישות שונות. חדרי הסטנדרט שלנו מרוהטים באלגנטיות וכוללים שפע של מרחב, מצעי קטיפה ונופים מדהימים של הנוף שמסביב. עבור אלה המחפשים קצת יותר פינוק, חדרי האקזקיוטיב שלנו מציעים פינוקים נוספים, כולל גישה לטרקלין פרטי שבו האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר חינם וקוקטיילים בערב.

אם אתם מחפשים יוקרה אולטימטיבית, הסוויטות שלנו הן הבחירה המושלמת. חדרים מרווחים ומאובזרים להפליא הכוללים אזורי מגורים ושינה נפרדים, מרפסת פרטית ומתקני נוחות משודרגים. תוכלו להירגע בסטייל וליהנות מהנופים עוצרי הנשימה של ירושלים.

כל יחידות האירוח מצוידות במתקני נוחות מודרניים כגון גישה לאינטרנט מהיר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומיני בר מצויד במלואו. תשומת הלב שלנו לפרטים מבטיחה שכל אורח ירגיש מפונק ומטופל היטב במהלך שהותו.

החדרים במלון הר הצופים מציעים לא רק נוחות ויוקרה, אלא גם תחושה של שלווה. האווירה השלווה בשילוב עם הנוף הפנורמי של העיר יוצרים חוויה בלתי נשכחת באמת.

בין אם אתם מבקרים בירושלים לצורך עסקים או הנאה, אפשרויות הלינה שלנו מספקות את מקום המפלט המושלם להירגע ולטעון מצברים לאחר יום של חקר פלאי העיר.

אפשרויות הסעדה

במלון הר הצופים תוכלו להתפנק עם מגוון אפשרויות לסעודה הנותנות מענה לכל העדפה קולינרית. בין אם אתם משתוקקים למשתה מפואר או להפסקת קפה נעימה, בתי האוכל של המלון מבטיחים לפתות את בלוטות הטעם שלכם וליצור חוויית סעודה בלתי נשכחת.

Signature מסעדה

מסעדת הדגל של המלון מהווה מקום מפלט לחובבי אוכל, ומציעה אווירה מעודנת ואלגנטית. המסעדה כוללת צוות של שפים מומחים, ומגישה תפריט מגוון המציג טעמים מקומיים ובינלאומיים. ממנות ראשונות מענגות ועד מנות עיקריות מעוררות תיאבון, כל מנה מעוצבת בדיוק ובתשוקה. האורחים יכולים ליהנות מחוויית אוכל משובחת בעודם סופגים נופים עוצרי נשימה של קו הרקיע של ירושלים.

בית קפה נעים

אם אתם מחפשים סביבה רגועה ולא פורמלית ליהנות בה מכוס קפה או חטיף קל, בית הקפה הנעים של המלון הוא המקום המושלם. בית הקפה שוכן בפינה שלווה של המלון, ומציע אווירה נעימה ומזמינה. בין אם אתם מעדיפים קפוצ'ינו קלאסי או לאטה מיוחד, הבריסטות המוכשרים יספקו את תאוות הקפה שלכם. שלבו את המשקה שלכם עם מבחר מאפים טריים או כריכים לפינוק מענג.

עבור אלה המעריכים את הדברים הטובים ביותר בחיים, המלון מציע גם בר מצויד היטב, שבו תוכלו להירגע עם קוקטייל מרענן או יין משובח. המיקסולוגים המיומנים של הבר ייצרו את המשקה המושלם שיתאים להעדפותיכם, ויבטיחו ערב בלתי נשכח.

חללי אירועים

מלון הר הצופים מציע מגוון חללי אירועים מגוונים המיועדים לאירוח מגוון אירועים. בין אם אתם מתכננים כנס חברה, חתונה או מפגש חברתי, למלון יש את המקום המושלם שיתאים לצרכים שלכם.

אחד מחללי האירועים הבולטים במלון הר הצופים הוא מרכז הכנסים החדיש. חלל זה, המצויד בטכנולוגיה העדכנית ביותר ובציוד אורקולי, מציע סביבה מקצועית לפגישות עסקיות, סמינרים וסדנאות. מרכז הכנסים כולל פינות ישיבה מתכווננות, גישה לאינטרנט מהיר ואזורי מנוחה מרווחים לנטוורקינג וכיבוד.

עבור אלה המעוניינים לחגוג אירוע מיוחד, אולם הנשפים המדהים של המלון הוא הבחירה האידיאלית. אולם הנשפים כולל עיצוב אלגנטי ונברשות מפוארות, ומשרה אווירה של יוקרה ותחכום. המקום יכול לארח מסיבות חתונה גדולות ואירועים חגיגיים אחרים, וצוות תכנון האירועים המומחה של המלון עומד לרשותכם כדי לסייע בכל פרט, מקישוטים ועד קייטרינג.

בנוסף למרכז הכנסים ולאולם הנשפים, המלון מציע גם חדרי ישיבות קטנים יותר למפגשים אינטימיים יותר. חדרים אלה מושלמים לישיבות דירקטוריון, ארוחות ערב פרטיות או דיונים בקבוצות קטנות. כל חדר ישיבות מאובזר היטב ומצויד במתקנים הדרושים כדי להבטיח אירוע מוצלח.

כשמדובר באירועים במלון הר הצופים, האפשרויות הן אינסופיות. צוות תכנון האירועים המסור יכול לסייע בהתאמה אישית של כל היבט של האירוע שלכם, החל מתפריטים מותאמים אישית ועד מצגות אורקוליות. עם חללי האירועים המעולים והשירות הקשוב, מלון הר הצופים מבטיח אירוע בלתי נשכח ומוצלח לכל אירוע.

מתקנים לפעילות פנאי

מלון הר הצופים מציע מגוון של מתקני נופש זמינים בכדי להבטיח חווית אירוח בלתי נשכחת. בין אם אתם מעדיפים להירגע על שפת הבריכה או להישאר פעילים במרכז הכושר, יש משהו לכל אחד.

בריכת השחייה החיצונית במלון הר הצופים היא המקום המושלם להירגע ולספוג את השמש. תוכלו להתרווח על כסאות הנוח בעודכם נהנים מטבילה מרעננת בבריכה. אזור הבריכה מוקף בצמחייה עבותה, היוצרת אווירה שלווה ושלווה.

עבור אלה שאוהבים להישאר פעילים במהלך חופשתם, מרכז הכושר של המלון מצויד בציוד כושר חדשני ביותר. תוכלו להתאמן באמצעות מכשירי האירובי החדישים ביותר, ציוד לאימוני כוח ומשקולות חופשיות. מרכז הכושר מרווח ומתוחזק היטב, ומספק סביבה נוחה עבור האורחים להתאמן.

בנוסף לבריכת השחייה וחדר הכושר, מלון הר הצופים מציע מגוון פעילויות להנאת האורחים. תוכלו לטייל בנחת בגנים היפים של המלון וליהנות מהנופים הציוריים. תוכלו לשחק טניס או כדורסל במגרשי המלון. תוכלו לחקור את מסלולי ההליכה הסמוכים ולגלות את היופי הטבעי של האזור שמסביב.

תוכלו גם לנצל את מתקני הספא של המלון, המציעים מגוון טיפולים מרגיעים. התפנקו בעיסוי מרגיע או בטיפולי פנים, ותנו למטפלים המיומנים להמיס את הלחץ והמתח שלכם. הספא נועד לספק את הרגיעה וההתחדשות האולטימטיביות.

עם מגוון רחב של מתקני פנאי, מלון הר הצופים מבטיח לאורחים את כל הדרוש להם על מנת להבטיח חוויה בלתי נשכחת ומהנה.

צוות ושירות

צוות מלון הר הצופים מתגאה במתן שירות יוצא דופן לכל אורח. מרגע הגעתכם, תתקבלו באירוח חם ובהקשבה שתגרום לכם להרגיש כמו בבית. אנשי הצוות המיומנים והידידותיים מוכנים תמיד לסייע לכם ולספק את כל צרכיכם.

אחד המאפיינים הבולטים של שירות המלון הוא סיוע של קונסיירז'. צוות הקונסיירז' המסור זמין לסייע לכם בהזמנת מקומות במסעדות, הזמנות סיורים, הסדרי תחבורה והמלצות מותאמות אישית לטיולים בירושלים. בין אם אתם זקוקים להוראות הגעה לאטרקציה מקומית ובין אם אתם רוצים לחוות את אבני החן הנסתרות הטובות ביותר של העיר, צוות הקונסיירז' יעשה מעל ומעבר כדי להבטיח ששהייתכם תהיה בלתי נשכחת.

האורחים משבחים באופן עקבי את הידע של הצוות על האזור, כמו גם את יכולתם לספק המלצות המותאמות להעדפות אישיות. בין אם אתם מחפשים פעילות ידידותית למשפחות או מקום רומנטי לארוחת ערב, הצוות ידריך אתכם ליעד המושלם.

תשומת הלב לפרטים ומחויבותו של הצוות למצוינות באה לידי ביטוי בכל היבט של שהותכם במלון הר הצופים. בין אם אתם נהנים מארוחה באחת ממסעדות המלון, רובצים על שפת הבריכה או משתתפים באירוע באחד מחללי האירועים האלגנטיים, תוכלו לצפות לשירות מעולה.

כשמדובר בשביעות רצון הלקוחות, הצוות במלון הר הצופים עושה מעל ומעבר. הם שואפים ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור כל אורח, ומבטיחים כי כל צורך נענה במקצועיות וביעילות. בין אם אתם נוסעים לעסקים או לפנאי, המסירות של הצוות לשירות יוצא דופן תעלה את שהותכם לגבהים שאין שני להם.

עובדות מעניינות על מלון הר הצופים ירושלים

גלו כמה עובדות מרתקות על מלון הר הצופים שאולי לא ידעתם:

עובדות
המלון מציע שירות הסעות חינם לאטרקציות פופולריות בירושלים.
הבר שעל הגג מציע נוף פנורמי של העיר ומהווה מקום מושלם להירגע בו.
מלון הר הצופים כולל בית כנסת במקום לנוחיות האורחים.
המלון משתמש בשיטות ידידותיות לסביבה כדי להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלו.
מלון הר הצופים מציע לאורחים סיורים מודרכים בעיר העתיקה בירושלים.
המלון כולל צוות מסור של מתכנני אירועים כדי לסייע בארגון חתונות ואירועים מיוחדים.
מלון הר הצופים מציע מזנון ארוחת בוקר חינם המגיש מגוון רחב של מנות טעימות.
המלון כולל מרכז עסקים מאובזר במלואו עם גישה לאינטרנט מהיר.
מרכז הכושר של המלון מציע ציוד חדיש ביותר לצרכי הכושר של האורחים.
הקונסיירז' של המלון זמין 24 שעות ביממה כדי לסייע עם כל בקשה של האורחים או סידורי נסיעות.
מלון הר הצופים מציע מגוון טיפולי ספא ועיסויים להרגעת האורחים.
צוות דלפק הקבלה של המלון יכול לספק מפות והמלצות לטיולים בירושלים.
במלון הר הצופים יש חניון מרווח לאורחים עם רכב פרטי.
המלון מציע שירותי כביסה וניקוי יבש לנוחיות האורחים.
במלון הר הצופים יש ספרייה מצוידת היטב עם אוסף ספרים בנושאים שונים.

שאלות נפוצות לגבי מלון הר הצופים ירושלים

הנה כמה שאלות נפוצות על מלון הר הצופים בירושלים:

יתרונות

גלו את היתרונות של שהייה במלון הר הצופים בירושלים