מלון כותל הוא מלון בוטיק הממוקם ברובע היהודי של העיר העתיקה בירושלים קרוב לכותל המערבי.

מלון כותל נוסד בשנת 1985, והוא מדורג מזה שנים רבות בין חמשת המלונות המובילים בישראל. במלון סה"כ 128 חדרים, מתוכם שש סוויטות וארבע דירות.

מלון כותל הוא מלון הממוקם ברובע היהודי בירושלים. הוא הוקם בשנת 2012 והוא זכה בפרס מטעם משרד התיירות הישראלי על היותו אחד ממלונות הבוטיק הטובים בישראל.

מלון כותל הינו מלון מודרני ואלגנטי המציע ללקוחותיו חוויה ייחודית. החדרים מרווחים ומעוצבים, עם אופי וקסם משלהם. יש להם את כל השירותים שאפשר לצפות ממלון בוטיק יוקרתי.

מלון כותל הוא מלון ברובע היהודי בירושלים. הוא נקרא על שם הכותל המערבי, השוכן למרגלות המלון.

מלון כותל נבנה בשנת 1892 על ידי איש עסקים יהודי גרמני שעשה את הונו בארגנטינה. הבניין תוכנן כדי להידמות לפאלאצו איטלקי ונודע במקור כמלון ירושלים.

כיום הוא בבעלות אלעד, ארגון שמתיימר להיות מסור ל"שיבת יהודים למולדתם ולשימור המורשת היהודית". יהודים אינם מורשים לגור בצד זה של העיר על פי החוק הישראלי אך רשאים לבקר למטרות דתיות בלבד; מלונות כמו זה משמשים לעתים קרובות כמגורים לביקורים אלה.

מלון כותל הוא מלון היסטורי ברובע היהודי בירושלים, ישראל. הוא ממוקם ברחוב דוד המלך.

מלון כותל נבנה בשנת 1924 על ידי האדריכל אברהם גרוסמן, שתכנן גם את בית הכנסת בית יעקב ובית שמואל הסמוכים. השם "כותל" נובע מקרבתו לכותל המערבי והוא אחד המלונות הבודדים בירושלים שנשקף ממנו נוף לאתר זה.

מלון כותל ממוקם ברובע היהודי של העיר העתיקה בירושלים.

מלון כותל הוא מלון הממוקם ברובע היהודי של העיר העתיקה בירושלים. הוא נבנה במקור כאכסניה לעולי רגל המבקרים בירושלים על ידי הרב אברהם קוק, שהיה הרב הראשי באותה תקופה. המלון שופץ ונפתח מחדש בשנת 1990 לאחר שנים רבות של הזנחה.

מלון כותל ממוקם ברובע היהודי בירושלים. זהו מלון בניהול משפחתי, והצוות מאוד ידידותי וקשוב.

ברובע היהודי בירושלים יש אטרקציות רבות, כמו מלון כותל והכותל, ששניהם ממוקמים משני צידי רחבה קטנה הנקראת "כיכר הכותל".

מלון כותל הוא נכס בדרגת 4 כוכבים שפתח את שעריו בשנת 2011, ושופץ בשנת 2018. הוא תוכנן על ידי האדריכל משה ספדי עבור הרשות לפיתוח ירושלים (JDA).

המלון מציע 60 חדרים וסוויטות, כולל סוויטות דלוקס עם מרפסות פרטיות המשקיפות על גגות העיר העתיקה. החדרים מרוהטים בריהוט מודרני, שרובם תוצרת מקומית.

מסעדת המלון מתמחה במטבח הישראלי ומציעה מנות כשרות ולא כשרות. האורחים יכולים גם ליהנות מקוקטיילים בבר או באזור הטרקלין, או לנצל את שירות החדרים.

בנוסף לשירותי האירוח שלו, מלון כותל מספק גם מתקני כנסים לעד 200 איש בקומה השנייה שלו.